ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Как да направя поръчка?
Първо изберете желания от вас продукт в разновидност и брой, които искате да получите, и натиснете бутона КУПИ. Той вече се намира в количката и там може да избирате дали да продължите пазаруването или да пристъпите към поръчка. На първата стъпка от поръчката излизат сумата и адреса за доставка, с който сте регистриран в нашия сайт. Ако намате регистриран профил, при избор на бутона ПРЕМИНИ КЪМ ПОРЪЧКА, ще имате възможност да влезете в профила си, да пазарувате като гост или да се регистрирате с нов профил. След въвеждането на данните ви и адреса за доставка, продължавате към изборът на доставка, която е безплатна за Пловдив и Смолян. За друго населено място, моля, потърсете нашия онлайн сътрудник на order@dizma.bg или на тел. 0898 66 55 51 за уточняване на крайната цена за доставка до желаното от вас населено място. На последната стъпка избирате начин на плащане и потвърждавате поръчката си.

При нужда от съдействие във всеки един момент от поръчката си, моля обърнете се към нашият сътрудник чрез имейл на order@dizma.bg, на телефон 0898 66 55 51 или в чат формата на сайта.


Кои са предимствата на поръчката онлайн?
Поръчката онлайн ти носи редица предимства. Може да бъде направена по всяко време на денонощието от всяко място, където се намирате. Не губиш време в обикаляне и разглеждане на магазини – информацията, която ти е нужна, е на един клик разстояние.  Лесно се проследява – влизайки в твоя акаунт, можеш да провериш по всяко време какъв е статусът на твоята поръчка и къде точно се намира.


Забравих си паролата, какво да направя?
Молим Ви да използвате следния интернет адрес http://dizma.bg/password-recovery и въведете имейла, с който сте регистрирани. Или се свържете с нашия сътрудник на тел. 0898 66 55 51. Новата парола ще бъде изпратена на вашия имейл адрес.


Какви са начините за плащане?
- банков превод

- Плати после

- Плащане с кредитна/ дебитна карта /Epay Свят/

Плащане при доставка


Възможно ли е поръчаните стоки да бъдат доставени и монтирани в дома ми?
С условията за доставка и монтаж може да се запознаете тук. Вие се задължавате да съдействате за разтоварването от превозното средство, при липса на заявено качване.


Къде мога да видя продуктите на живо?
Заповядайте в нашите магазини в Пловдив, София или Смолян .


Каква е цената за доставка?
Цената за доставка е посочена в Условията за  доставка и се калкулира автоматично в стойността на поръчката, за градовете с наши представителства – Пловдив, Смолян, София.  Доставката се извършва до входа на сградата или вратата на двора на адреса, който сте посочили.
При доставка с куриер до друго населено място в България, направете запитване на order@dizma.bg  или на тел.  0898 66 55 51 за точната сума на доставка за избраните от Вас стоки по вид и количество.Цената на доставка в този случай е дължима на куриерската фирма. Доставката се извършва до входа на сградата /блока/ или вратата на двора.


Доставената ми стока не съответства на направената от мен заявка. Какво да направя?
Когато доставените стоки явно не съответстват на заявените за покупка от Вас и това може да се установи при обикновен преглед,  може да поискате доставената стока да бъде заменена със желаната от Вас стока след уведомяването за такова искане на нашия сътрудник на тел. 0898 665 551 или order@dizma.bg.


Може ли да получа фактура при покупка?
В процеса на поръчване трябва да уведомите нашия сътрудник за желанието ви да получите фактура или да го впишете в полето „Забележка”. За фактура се нуждаем от данните на фирмата или лицето, на което име ще е издадена тя.

Как мога да редактирам вече направена поръчка?
Моля, свържете се с нашия сътрудник на тел. 0898 665 551, order@dizma.bg или в чата, за допълнителна информация.


Получих повреден продукт при доставка, какво да направя?
При извършване на доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от Вас или упълномощено от Вас лице. При констатиране при прегледа на външни видими дефекти - евентуални повреди, удари и други щети, установени при доставка, следва да подпишете протокол за щети в присъствието на куриера незабавно и да уведомите нашия On-line сътрудник на тел 0898 66 55 51 или ел.поща: order@dizma.bg.
Ако не бъде изготвен и подписан протокол за щети в присъствието на куриера и/или не бъде незабавно уведомен наш сътрудник тел. 0898 665 551 или order@dizma.bg, губите правото си на привеждане на констатираните външни видими дефекти в съответствие с договора за продажбата.


Не съм удовлетворен от продукта. Как да го върна?
Може да върнете получения от Вас продукт в рамките в срок от 14 дни от получаването му на адреса за доставка, в случай, че е със запазена опаковка в нейната цялост (опаковката на пратката може да бъде отваряна), пълна окомплектовка и стоките са във вида, в който са получени с придружаващата ги документация (Гаранционна карта, Експедиционна бележка, Фактура) за покупка и при условията по чл. 55 (здрава стока) от Закона за защита на потребителите. За да се случи това, трябва в посочения срок да ни информирате на order@dizma.bg или на тел. 0898 665 551. Ако сте заплатили предварително суми, ние сме длъжни да Ви ги възстановим в пълен размер до 14 дни от датата, на която сте упражнили правото си на отказ.
В случай, че не реализирате правото си на отказ от закупените стоки в посочения срок, Dizma.bg автоматично трансформира депозита като заплащане на стойността на поръчаните стоки или услуги.


Ще ми бъде ли възстановена сумата при върнат продукт?
В случай, че в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на доставка, откажете частично или изцяло закупените стоки, Dizma.bg се задължава да възстанови частично или изцяло депозираната сума за тяхното закупуване. За да се случи това, трябва в посочения срок да ни информирате на order@dizma.bg или на тел. 0898 665 551, за да уточните начина за възстановяване на сумата.


Мога ли да закупя стоки на кредит от вас?
Уважаеми клиенти, съвсем скоро ще имате възможност да пазарувате при нас и на изплащане.

Какво е „Плати после” и как да кандидатствам за одобрение за отложено плащане на моята поръчка?
„Плати после” е иновативна услута на нашите партньори от Кредисимо АД, с която имате възможност да получите ведната желаните от вас стоки, но да ги платите след 15 дни от датата на получаването им и с 0 лв оскъпяване в рамките на този период.

Избирате продукта/продуктите, които желаете да поръчате и ги добавяте в кошницата. От възможните опции за плащане, изберете „Плати После” и натиснете бутона "Поръчай". Ще се отвори нова страница, която представлява Заявление за отложено плащане. Попълнете необходимите данни и се запознайте внимателно с условията за ползване на отложено плащане „Плати После”. След това натиснете бутона „Завърши поръчката“. Самото изпращане на заявлението по никакъв начин не Ви ангажира и ако по някаква причина, Вие не сте съгласни с условията за ползване на отложено плащане, договорът няма изобщо да влезе в сила, като в такъв случай се свържете с нас, за да изберем най-подходящия метод за плащане. Моля, изчакайте партньорите ни от Кредиисмо АД да се свържат с Вас на посочените имейл или телефон. NB! Задължително проверявайте и папката СПАМ на електронната си поща. До минути получавате становище за одобрение за покупка с „Плати После”. След като получите своята поръчка, разполагате с 15 календарни дни гратисен период, за да заплатите дължимата сума с 0 лв. оскъпяване. Плащане може да извършите по някой от следните начини: https://platiposle.bg/howtopay .

При нужда от съдействие, моля обърнете се към нашия сътрудник на order@dizma.bg или на тел. 0898 66 55 51.